Snak

Mere indhold efter annoncen
Det er da ikke "FC´et" der er problemet, bare den klamme kommercialisering det hele taget..

Betonhelvedets IF? høhø. Kan du finde Brøndby i krak?

Plasticjyder.
[b] Ni är inget utan oss! [/b]
Annonce