Hvorfor lukker vi ikke hele lortet ned, og laver FC Jylland, FC Fyn og Øerne, FC Sjælland. vi spiller så 16 gange mod hvert hold. Er godt nok træt af at der ikke er nogen hold mere der spiller på lokal patriotismen og syntes det hele bliver for kommercieliseret (det er det jo godt nok i forvejen). Vi kunne lige så godt gå hele vejen og gøre som i Thailand kalde holdende for FC Albani, FC Dong, FC Pedersen Pølser osv. alle stadions hedder jo efterhånden et eller andet firmanavn, så hvorfor ikke gå hele vejen.