Hvor mange starter i VIP-loungen og arbejder sig ud på stadion, så starter vi ude på stadion og arbejder os ind
Hold nu kæft en omgang bureau-pitch han får fyret af her... Det lyder så fedt, men er så indholdsløst.
FC Midtjylland og Arbejdernes Landsbank fortsætter samarbejdet, så banken er hovedsponsor frem til sommeren 2027.
Hvor mange starter i VIP-loungen og arbejder sig ud på stadion, så starter vi ude på stadion og arbejder os ind
Godt man ikke har den bank i hvert fald.
Og da slet ikke efter den udtalelse fra deres direktør.
"- Hvor mange starter i VIP-loungen og arbejder sig ud på stadion, så starter vi ude på stadion og arbejder os ind, siger Branding- og kommunikationsdirektør i Arbejdernes Landsbank, Peter Froulund, til klubbens hjemmeside."