Snak

Mere indhold efter annoncen
Hvis man ender med at få en kval til EL der hedder Hibernian-Fredrikstad-KuPS/Riga, så har man i den grad haft lodtrækningsheldet med sig, må man sige. Kan man ikke kvalle til EL på den baggrund, så er man sgu selv udenom det, uden overhovedet at tale de nævnte modstandere ned.
DK: FC Midtjylland Mener at den danske Supercup bør genindføres!
Billebums@

de Tyrkiske hold er nu lidt en sjov størrelse, i FCK har vi slået Sivasspor i PO og Trabzon i PO, samt slået Galatasaray hjemme og uafgjort ude, uafgjort hjemme mod Istanbul BS, hvor de fik mål på gigantiske fejl af forsvar og Trott.

Og det er inde for de sidste 4-5 år
Hvis man ender med at få en kval til EL der hedder Hibernian-Fredrikstad-KuPS/Riga, så har man i den grad haft lodtrækningsheldet med sig, må man sige. Kan man ikke kvalle til EL på den baggrund, så er man sgu selv udenom det, uden overhovedet at tale de nævnte modstandere ned.


Nu må vi se hvad det ender med, men ja det må man da sige. I kan i hvert fald ikke beklage jer over jeres lodtrækninger i de seneste to sæsoners kvalifikationer. Det er blot positivt, hellere det end de svære 🙂
https://facebook.com/enchancetillasse/
Nu må vi se hvad det ender med, men ja det må man da sige. I kan i hvert fald ikke beklage jer over jeres lodtrækninger i de seneste to sæsoners kvalifikationer. Det er blot positivt, hellere det end de svære 🙂


Nej man må sige, at vi har haft lodtrækningerne med os i kvallen både sidste år og indtil videre i år - på papiret i hvert fald, man ved jo aldrig om det er bedre at møde et dovnet og ugideligt top 5 hold, end et topmotiveret fra de mindre ligaer.

Til gengæld har vi fået en træls vane med at trække enten jer eller Brøndby på udebane i de tidlige runder af pokalen. Men hellere have lodtrækningsheld i Europa, trods alt :)
DK: FC Midtjylland Mener at den danske Supercup bør genindføres!
FCM får mere og mere erfaring i Europa, havde en god kampagne sidste år, og på en god dag kan de skabe store resultater, hvilket jeg ikke rigtig troede på for 4-5 år siden. Niveaumæssigt ligger de nok et sted mellem Conference League og EL, så det passer nok meget godt, at de skal lide lidt for at komme med i EL-gruppespillet. Til gengæld synes jeg det er lidt synd, når PL-klubber deltager i Conference League. Men når det endelig skal være, så er det fedt at klubber som Crystal Palace er med i stedet for hold som Chelsea, som gør turneringen lidt broken.
If I didn’t love football, I’d fucking hate it.
Til gengæld har vi fået en træls vane med at trække enten jer eller Brøndby på udebane i de tidlige runder af pokalen


Det har jeg faktisk godt lagt mærke til ja. Mon ikke det vender i år? 😁
https://facebook.com/enchancetillasse/
Annonce