Hvis man ender med at få en kval til EL der hedder Hibernian-Fredrikstad-KuPS/Riga, så har man i den grad haft lodtrækningsheldet med sig, må man sige. Kan man ikke kvalle til EL på den baggrund, så er man sgu selv udenom det, uden overhovedet at tale de nævnte modstandere ned.
DK: FC Midtjylland
Mener at den danske Supercup bør genindføres!