Ku det tænkes at de lokaler SATS havde strakt sig ind i Bar-lokalet??
Uanfægtet så er det da total nederen at McD skal ligge i vores stadion med deres klamme rotte æde og deres Amerikanske fedmeprogram. Altså Sunset er så vidt jeg ved Dansk, men de betaler nok ikke størrelsen af lejen.
Og jeg har i øvrigt intet med S12 at gøre, men det koncept skal bare ikke flage i Parken!
Uanfægtet så er det da total nederen at McD skal ligge i vores stadion med deres klamme rotte æde og deres Amerikanske fedmeprogram. Altså Sunset er så vidt jeg ved Dansk, men de betaler nok ikke størrelsen af lejen.
Og jeg har i øvrigt intet med S12 at gøre, men det koncept skal bare ikke flage i Parken!
Forza FCK, Arsenal & Barca (i den rækkefølge!)