@Kr1921
Jeg kigger aldrig i live-trådene, når jeg ser fodbold - dér koncentrerer jeg mig udelukkende om kampen. Men det hænder, at jeg lurer lidt med efterfølgende. Mest for underholdningens skyld, og fordi det er ynkeligt, at voksne mennesker ikke kan leve uden deres mobiltelefoner og/eller tablets i 90 minutter (plus det løse).
Resten af dit skriv forstår jeg ikke en klap af, så det vil jeg undlade at svare på.
Du må være en af dem der skriver når du ved det sker under kampene.
Som medløber siden 2002 siger det jo netop alt om fans i FCK, de ævler KBH men holder med det mindst holde der har mindst med KBH at gøre i København
Jeg kigger aldrig i live-trådene, når jeg ser fodbold - dér koncentrerer jeg mig udelukkende om kampen. Men det hænder, at jeg lurer lidt med efterfølgende. Mest for underholdningens skyld, og fordi det er ynkeligt, at voksne mennesker ikke kan leve uden deres mobiltelefoner og/eller tablets i 90 minutter (plus det løse).
Resten af dit skriv forstår jeg ikke en klap af, så det vil jeg undlade at svare på.
FC København - jysk medløber siden 2002/03