Som FCK-fan holder man alligevel mere med et franchise alá amerikansk sport. Hvorfor brokke sig over en McD? Klubben ville jo ligge i Qatar, hvis det gav flere penge.
Snak
FCK afviser Sektion 12-kritik: Der er ingen sammenhæng
tirs 7. apr 13:10
Sektion 12 har opfordret fansene til at boykotte den McDonald's, som åbner i Parken til sommer, da det går ud over et gammelt samlingspunkt. FCK oplyser dog til Bold, at der ikke er en sammenhæng mellem de to.
Læs hele nyheden her
tirs 7. apr 13:36
Står 12 for gennemsnitsalderen på de udvalgte fans?
Er det Enhedslistens ungdomsafdeling?
Er det Enhedslistens ungdomsafdeling?
tirs 7. apr 13:39
Ævl. FCK går ikke mere op i penge end andre klubber i superligaen eller 1-3 division, de er bare bedre til at tjene penge end de fleste andre. Lidt lige som at investere penge , der er det også de rige som tjener på investeringer men det er jo fordi at selv om den fattige investerer er beløbet så lille så der næsten ingen gevinst er
tirs 7. apr 13:40
Det er nyt for mig, at FCK fans har haft SATS fitnesscenteret som et fast sammlingspunkt til en øl.
Tåkrummende pinlig adfærd fra S12, eller ihvertfald de - forhåbentlig få - der forfatter deres opslag på socoale medier.
Nårh ja, så er der selvfølgelig også de tøser (m/k), der tog deres plastiklegetøj med og kastede det på banen.
Tåkrummende pinlig adfærd fra S12, eller ihvertfald de - forhåbentlig få - der forfatter deres opslag på socoale medier.
Nårh ja, så er der selvfølgelig også de tøser (m/k), der tog deres plastiklegetøj med og kastede det på banen.
tirs 7. apr 13:41
Ej hvor i kan, hva?!
Personligt synes jeg at det er øv med mcd’s indtog. Vil hellere have en lokal pølsevogn i stedet, men det bare mig.
Personligt synes jeg at det er øv med mcd’s indtog. Vil hellere have en lokal pølsevogn i stedet, men det bare mig.
tirs 7. apr 13:42
@Tagdenind
Du må være FCK-fan siden du evner forklare, hvad motiverer det at støtte FCK? Ikke? For ellers ville du jo nærmere fremstå som en ikke alt for kvik og fordomsfuld klovn.
Du må være FCK-fan siden du evner forklare, hvad motiverer det at støtte FCK? Ikke? For ellers ville du jo nærmere fremstå som en ikke alt for kvik og fordomsfuld klovn.
tirs 7. apr 13:55
Hold kæft det er sjovt, at de slet ikke aner at McD skal ligge i andre lokaler, end dem som de bjæffer over. Brokker de sig over ting, udelukkende for at brokke sig, eller hvad sker der? Bliver interessant hvad de brokker sig over til næste hjemmekamp. Tror de virkelig der er nogen som helst der tager dem seriøst? McD er noget klam lortemad så helt fint hvis folk boykotter det, men så skal det jo gælde alle af deres restauranter og ikke kun lige den inde i parken. Ville ikke undre mig at disse meget idealistiske FCK fans, går direkte hen til en anden McD og spiser i stedet for
Redigerettirs 7. apr 14:08
Så du synes at vi som FCK fans bør tage den store idealistiske kamp mod McD’s over hele Danmark..eller Norden måske?
Ding DONG..
Det er da relevant for de faste brugere/fans i parken at have en holdning til hvad der foregår derinde.
Det ligner mere at det faste segment af bold brugere som hyler op hver gang sektion 12 ytrer sig. Så kan man helt gratis skrive hjernedøde ting der ikke giver mening, som for eksempel den sammenligning med Enhedslistens ungdom. Tonedøvt og fattesvagt.
Ding DONG..
Det er da relevant for de faste brugere/fans i parken at have en holdning til hvad der foregår derinde.
Det ligner mere at det faste segment af bold brugere som hyler op hver gang sektion 12 ytrer sig. Så kan man helt gratis skrive hjernedøde ting der ikke giver mening, som for eksempel den sammenligning med Enhedslistens ungdom. Tonedøvt og fattesvagt.
SITLIF 🤍💙
En gång är ingen gång 💚🤍
tirs 7. apr 14:19
Så kan man helt gratis skrive hjernedøde ting der ikke giver mening, som for eksempel den sammenligning med Enhedslistens ungdom. Tonedøvt og fattesvagt.
Men er det ikke det som S12 gør. Hvis McDonald´s skal ligge i andre lokaler end baren, så er det jo netop hjernedødt at brokke sig, da de så bare har to steder at samles.
Men er det ikke det som S12 gør. Hvis McDonald´s skal ligge i andre lokaler end baren, så er det jo netop hjernedødt at brokke sig, da de så bare har to steder at samles.
Næstved, Brøndby, FC Bayern München (CL vinder 2020).
\"Jeg kunne ikke falde til i Italien. Det var som at bo i et andet land.\"
- Ian Rush om sin tid i Juventus.
https://youtu.be/eHNQjfId_yE?si=PrTsbUHqqHx742W6