Snak

Mere indhold efter annoncen
"sikre sig VM", jamen så var det da dumt at tage til en dårligere hold, i en dårligere liga, mod dårligere modstandere. Det kan han lige fortælle til wass eller sisto også, alle taber deres landsholdschancer ved at skifte til superligaen. alle ved det
Han laver en Jesper Grønkjær. Det gik super godt sidst 😎 Men denne gang er det vildere - Corner stadig er en stjerne i sin klub. Så at hive ham hjem er imponerende.
Hvordan kan 2,5 mio euro være 45 mio danske kroner?

Er kursen ikke kun omkring 7, eller har jeg misforstået noget?
Glad nu?
Han er berettiget hvis han underskriver, da alle nulstilles inden gruppespillet er begyndt
Lidt mærkeligt skifte, men okay.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Velkommen tilbage til SL.

Det er vel lige så uambitiøst, som Sisto og Dreyers skifte til SL.

Men nu har FCK fans garanteret en anden holdning til Corners returnering til SL.


Lad os nu lige se transfer vinduet helt til ende inden vi konkluderer noget som helst.
https://www.youtube.com/watch?v=QGDGxol_gq0
Jeg forstår det vitterligt ikke.

Jo bevares, manden er blevet far og trygge rammer er dejligt.

Men kunne man ikke have bidt tænderne sammen frem til jul? Altså, han er jo alligevel væk meget af tiden på udekampe, i europæiske kampe og forhåbentlig til VM. Så kunne man jo være skiftet hjem efter VM slutrunden.

Han skal jo bevise sig på ny ret hurtigt tænker jeg, for Hjulmand har jo en tydelig antipati imod spillere fra Superligaen. Er der en bare noget nær sammenlignelig spiller i en international klub, så vælger han denne.
Silkeborg IF
Altså 2.500.000 euro svare på ingen måde til 45.000.000 i danske. ;)

Hvis du lukker øjnene og runder op, så passer det nogenlunde.


Derimod er €2,5 millioner svarende til 45,6 millioner tyrkiske Lira.
Farvel og tak, bold.dk
Er kursen ikke kun omkring 7, eller har jeg misforstået noget?


Danmark har fastkurspolitik fsva euro. Så kursen er 7.45. De sidste halvandet års tid har den dog været på 7.44.

Så ja - 2.5m er naturligvis en fejl. 6m er det rette tal, hvilket gør det endnu mere mærkværdigt at man kan skrive 2.5, da det i så fald bare er uvidenhed og ikke blot en slåfejl.
Tillykke, FCK. Det er en vanvittig god signing, og i min optik er det ovenikøbet enormt billigt for ham. Hvis han har valgt at prioritere familien fremfor at tjene nogle flere millioner i udlandet, så forstår jeg ham virkelig godt. Han mangler jo ikke, så hvad skulle problemet være i det?
Samtidig vil jeg sige, at købet understreger min pointe i en anden tråd: FCK´s økonomi og samlede pakke gør, at det er det en klub der SKAL vinde guld i Superligaen, og det skal klubben vel at mærke gøre konstant - med plads til en sjælden, lejlighedsvis svipser, præcis som Bayern i Bundesligaen. Cornelius er ikke en selvskreven 1. angriber på landsholdet, men han er heller ikke en selvskreven reserve. Han kan lige så godt starte som Dolberg på et landshold, der pt. rangerer som det 10 bedste i verden (!). En klub i Superligaen, der med et snuptag kan sikre sig sådan en spiller på 29 år, har ingen undskyldning for ikke at vinde mesterskabet i Superligaen på kontinuerlig, bundsolid vis. Der er bare ingen undskyldninger.
Annonce