Som andre skriver er der korrekt ingen undskyldninger for ikke at vinde SL!
Når det er sagt, er jeg nok en af dem som er mest glad for skiftet!! (Læs: mit brugernavn)
Velkommen hjem, din dejlige dreng ;) det bliver godt, det her 😎🤩😍
Når det er sagt, er jeg nok en af dem som er mest glad for skiftet!! (Læs: mit brugernavn)
Velkommen hjem, din dejlige dreng ;) det bliver godt, det her 😎🤩😍
Ja, jeg er måske lidt biased, og hvad så? Jeg vælger ikke og udtale mig når jeg er i det røde felt. Stor, stor fan af Froholdt. Venlig hilsen Corner -79