Så man skal “passe på” med at have ambitioner om at spille landskampe på et tidssvarende stadion? Ærgerlig indstilling…
Snak
lør 14. jun 2025
Neeei, Aussi, det skal man da ikke. Det er bare ikke realistisk at DBU opfører det! Medmindre Maersk donerer 3-4 milliarder.
Forza FCK, Arsenal & Barca (i den rækkefølge!)
lør 14. jun 2025
til dem der siger, at PSE er ligeglade osv., så vil jeg give jer ret i at DBU ikke er i den bedste forhandlingsposition (hvilket netop er udtryk for den konkurrenceforvridning som spotkøbet af Parken i sin tid har medført). Men ud fra de udtalelser som vi hører her virker de bestemt ikke ligeglade...
Redigeretlør 14. jun 2025
Nu skal man lige huske, at det er bold der har kontaktet Jakob. At han så efterhånden må have forstået hvordan pressen fungerer, er så en anden sag.
Han skulle nok bare have sagt: Ja held og Lykke med det!
Han skulle nok bare have sagt: Ja held og Lykke med det!
Forza FCK, Arsenal & Barca (i den rækkefølge!)
lør 14. jun 2025
Så man skal “passe på” med at have ambitioner om at spille landskampe på et tidssvarende stadion? Ærgerlig indstilling…
Der har lige været 2 landskampe der kun ku trække 43.000. I alt. Er 50.000 så ik upassende stort?
Redigeretlør 14. jun 2025
Faktisk vil det være super for fck, hvis der bliver opført et nyt stadion. Så kan FCK jo leje sig ind når hjemfaldspligten falder eller vi kan rive Parken ned og bygge det stadion FCK’s fans og København fortjener, uden at vi skal spille i den mellemliggende periode i Gentofte eller gud forbyde det…….
Så byg, fck overlever nok uden DBU!
Så byg, fck overlever nok uden DBU!
Forza FCK, Arsenal & Barca (i den rækkefølge!)
lør 14. jun 2025
Det koster ifølge TV 2 Sport omkring 200 millioner kroner at få forlænget en kontrakt med hjemfaldspligten, til 2090, når vi når 2070/2080 så får man nok 70 år mere, så hvis DBU skal smide penge efter 50.000 pladser, så skal de gøre det med FCK.
Kan folk ikke læse i tråden at der ikke er mere plads ude på Ørestaden ? de store området er fredet. fck kan heller ikke bygge et nyt stadion inde i fælledparken, det er også fredet. prøv at kig på googlemap, man skal lang væk hvis man vil finde plads til 50.000.
Kan folk ikke læse i tråden at der ikke er mere plads ude på Ørestaden ? de store området er fredet. fck kan heller ikke bygge et nyt stadion inde i fælledparken, det er også fredet. prøv at kig på googlemap, man skal lang væk hvis man vil finde plads til 50.000.
lør 14. jun 2025
Men ud fra de udtalelser som vi hører her virker de bestemt ikke ligeglade...
Det tror jeg bestemt de er… det er jo blot en advarsel om at det ikke ville kunne løbe rundt økonomisk. Det er mere et spørgsmål om traditioner. Men lad da endelig DBU starte byggeriet i morgen😂
Det tror jeg bestemt de er… det er jo blot en advarsel om at det ikke ville kunne løbe rundt økonomisk. Det er mere et spørgsmål om traditioner. Men lad da endelig DBU starte byggeriet i morgen😂
lør 14. jun 2025
Faktisk vil det være super for fck, hvis der bliver opført et nyt stadion. Så kan FCK jo lege sig ind når hjemfaldspligten falder eller vi kan rive Parken ned og bygge det stadion FCK’s fans og København fortjener, uden at vi skal spille i den mellemliggende periode i Gentofte eller gud forbyde det…….
Nærmeste byggegrund til DBU Fantasy Arena ligger vel mellem Slagelse og Ringsted, så det er nok ikke aktuelt med FCK så langt væk.
If you know, you know.
lør 14. jun 2025
Det er bare ikke realistisk at DBU opfører det!
De færreste projekter af denne slags er realistiske, i idéfasen. Man må se hvad der er muligt. Det er vel rundt regnet lige så urealistisk, at sidde med hænderne i skødet og satse på at PSE opgraderer Parken som fodboldstadion. For dem er det en eventarena, og koncerterne er prioriteten…