Det eneste der er blevet anført er en masse pseudo argumenter af forskrækkede FCK fans som er bange for at Parken mister sin status af national stadion. Det virker ekstremt konservativt og krampagtigt at holde fast i at Parken skal være national stadion til tid og evighed. Det skal nok lykkes for DBU at få bygget et nyt moderne neutralt national stadion før eller siden. Ideen om at lave det til en multiarena med mange forskellige anvendelsesmuligheder er desuden god. Jeg tror på projektet.
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.