Den her debat handler slet ikke om en ny Multi Arena, men mere om at FCK bare vil have deres hjemmebane inde i National Arenaen , og mener at Kbh kommune må stoppe med at levere Penge til PSE, FCK har jo bevist igennem de sidste mange år at de ikke mere skal have deres Hjemmebane i Parken. Og derfor kommer de nu med deres ynkelige opråb !!!
Turneringer
Om Bold
Hent vores app
Udgives af
- Bold/Medieselskabet af 2017 A/S
Kontakt
- Rådhuspladsen 37
1785 København V
cvr. nr. 26249120
er ultimativt ejet af JP/Politikens Hus A/S.