Snak

Mere indhold efter annoncen
Den her debat handler slet ikke om en ny Multi Arena, men mere om at FCK bare vil have deres hjemmebane inde i National Arenaen , og mener at Kbh kommune må stoppe med at levere Penge til PSE, FCK har jo bevist igennem de sidste mange år at de ikke mere skal have deres Hjemmebane i Parken. Og derfor kommer de nu med deres ynkelige opråb !!!
Annonce