Snak

Mere indhold efter annoncen

FCK eller Brøndby skal til Haderslev i pokalen

ons 6. dec 2017
Vinderen af pokalopgøret mellem Brøndby og FC København skal op imod SønderjyskE i kvartfinalen.

Læs hele nyheden her
Heldet følger AaB i pokalen
De håber sindssygt meget på FCK i Haderslev
@Bruger******

Andet vil da være dumt, Fck er klart det svageste hold af de 2 pt
Ja pt men ikke sikkert i april måned :-)
AaBager,

Det er svært at argumentere mod. Samtidig trækker Hobro endnu et top 3-hold - og så endda den klub, som vi har den med afstand dårligste historik mod af alle klubber.
Alle bør gøre sig den ulejlighed at læse Yaw Amankwahs åbne afskedsbrev - især hvis man tilhører den gruppe, som ikke mener, at Hobro har noget at gøre i Superligaen: https://www.facebook.com/305267649571689/posts/2275933089171792/?sfnsn=mo
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det ser ud til, at Jylland er ret stærkt repræsenteret i DBU Pokalen, i år.....
Sic parvis Magna : Storhed begynder i det små ———-Slava Ukraini
Det er svært at argumentere mod. Samtidig trækker Hobro endnu et top 3-hold - og så endda den klub, som vi har den med afstand dårligste historik mod af alle klubber.


Hobro skal også opleve lidt uheld i denne sæson. Første gang var i mod Horsens.
FC Fredericia har efterhånden udviklet sig som pokaldræbere... det kan godt være AaB fans jubler over lodtrækningen - men det bliver altså ikke en walk ower...
SuperSE,

Du er i din gode ret til at skrive, lige hvad det passer dig. Men hvad er egentlig grunden til, at du er at finde i så godt som samtlige Hobro-tråde? (ved godt det her ikke er en decideret Hobro-tråd)
Alle bør gøre sig den ulejlighed at læse Yaw Amankwahs åbne afskedsbrev - især hvis man tilhører den gruppe, som ikke mener, at Hobro har noget at gøre i Superligaen: https://www.facebook.com/305267649571689/posts/2275933089171792/?sfnsn=mo
Jeg har blot kommenteret et par artikler om Hobro, så det passer bestemt ikke, at jeg er at finde i samtlige Hobro-tråde.
Annonce