Hmm, ok. Det er nok bare, fordi jeg bider mere mærke i dine indlæg end andres så. Dine indlæg i Hobro-trådene har det med at bære præg af indebrændthed over et eller andet.
Alle bør gøre sig den ulejlighed at læse Yaw Amankwahs åbne afskedsbrev - især hvis man tilhører den gruppe, som ikke mener, at Hobro har noget at gøre i Superligaen:
https://www.facebook.com/305267649571689/posts/2275933089171792/?sfnsn=mo