Snak

Mere indhold efter annoncen
Ebba - shit hvor du prøver i samtlige fck tråde..

Er du ok? :D
Nu er det så mig der har to kammerater der var til stede og dig der har indrømmet at du intet ved.
Men bliv endelig ved med den bedrevidende tone. Meget charmerende.
SITLIF 🤍💙 En gång är ingen gång 💚🤍
Gunung
Der skal nu engang 2 til en tango, og det er jo tørre facts at hver gang FCKs fans, eller Brøndbys ditto , kommer i klammeri så er de i og åh så uskyldige. Det er muligt de er det denne gang, det ved jeg ikke men i så fald er der jo bare tale om Peter og ulven….
Det var tosse-albanerne og en fattesvag politi”styrke” der var skyld i skærmydslerne i går.

Ja, fck-fans er helt uskyldige, det er altid "de andres" skyld.
Til jer tre som skriver sarkastisk, at FCKs fans altid er uskyldige. Hvorfor skriver I det? Han som skrev om det i Kosovo, skrev intet i den retning. Han skrev om den episode og KUN den. I digter og det der sgu da dumt. Fisken plejer ellers da godt at kunne debattere på en daglig måde, p trods af det blå gule tilhørsforhold. I to andres måde, er ikke så overraskende.
'Jeg udtaler mig principielt ikke om dommere. Specielt ikke ham her.' - Richard Møller Nielsen - Dejlig oplevelse, på trods af pindsvinet vandt. https://www.youtube.com/watch?v=ql0AmLp7juU&list=UUVZZ79wLFEG8H_WfIHyubdA
Mere indhold efter annoncen
Annonce
@Mr_jay

måske var det det her fra Gunung "Det var tosse-albanerne og en fattesvag politi”styrke” der var skyld i skærmydslerne i går." der måske trigger lidt ;-)
Ny sæson, men med de sammen problemer som i de seneste FCK sæsoner. Politiet i Kosovo kan bare give de fjolser en lang ferie i hotel tremme ly.
måske var det det her fra Gunung "Det var tosse-albanerne og en fattesvag politi”styrke” der var skyld i skærmydslerne i går." der måske trigger lidt ;-)
Nej den formulering er heller ikke heldig. Det ændrer dog ikke på min pointe.
'Jeg udtaler mig principielt ikke om dommere. Specielt ikke ham her.' - Richard Møller Nielsen - Dejlig oplevelse, på trods af pindsvinet vandt. https://www.youtube.com/watch?v=ql0AmLp7juU&list=UUVZZ79wLFEG8H_WfIHyubdA
@mr_jay
At bruge udtryk som tosse-albanerne og en fattesvag politi”styrke” er absolut ikke en saglig debat værdig, derfor mit usaglige indlæg.
Hvor herligt. Kosovo Albernerne har simpelthen gået og været indebrændte i over 30 år. Så når nu endelig der kom nogle danskere forbi, så kunne man endelig få afløb for årtiers frustrationer. Det er simpelthen så ærgeligt at den slags altid sker for de stakkels FCK fans
Kongens klub. KSDH
Annonce