Snak

Mere indhold efter annoncen
Det er simpelthen noget formumlet pjat. Jeg oplever langt flere der tager omgående afstand fra idiotiske voldshandlinger og des lige. Men det handler vel om med hvilken farve briller man beskuer.
Hvor du ser forsvar i denne tråd, ser jeg øjenvidneberetning. Men det er måske det samme i din bog?
SITLIF 🤍💙 En gång är ingen gång 💚🤍
Engang var Danmark kendt som roligans ude i verden. Det her fck da i den grad lavet om på. Lortemøgunger tænk jer om det har intet med fodbold at gøre det I har gang i
@Mr2860

Det er simpelthen for nemt bare at skyde på FCK champ. Det er et kulturelt problem, der er en bivirkning af det kontrolsamfund, der lige så stille bliver trukket ned over hovedet på den almene dansker, og noget vi kun vil se eskalere yderligere, så længe vi fører denne politik med kollektiv afstrafning, der lige pludselig bliver brugt i vores dejlige, men efterhånden ikke særlig demokratiske land.
Ja, nogen løber hvis de bliver angrebet og andre tager til genmæle. Det ændrer ikke på det var lokale tosser der overtændte situationen i går.
Jeg har på intet tidspunkt forsvaret vold og ballade eller proklameret at FCK fans aldrig har lavet ballade på away ture. Jeg har derimod oplevet at blive overfaldet af lokale ultras både i Rom, Amsterdam og ikke mindst Dortmund hvor vi intet havde gjort for at provokere.
Så det er da bare røv irriterende når hvad der virker til at være sofa fans foragteligt fortæller vidt og bredt om hvordan tingene altid hænger sammen.


Nu var det jo fck der angreb modstanderene og bagefter får tæsk med flaske og stole. Men det var selvfølgelig igen igen ikke fck der startede.

Uanset hvilket hold man holder med - Stop nu den vold!
Ja stop volden. Men stop også de løgnagtige narrativer såsom at det var FC’ere der startede balladen i går. Jeg har gjort rede for det modsatte.
Så stop også dig selv! Trættende med jeres evige gentagelser som er hevet direkte ud af røven.
SITLIF 🤍💙 En gång är ingen gång 💚🤍
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jeg har gjort rede for det modsatte.


Gjort rede er måske så meget sagt... Du har påstået at det var tosse albanere og fattesvagt politi der var skyld i det hele... Og vores medfans var helt uskyldige... Fordi du havde 2 kammerater dernede...
Det der argument med, at kosovo-albanere angiveligt skulle have den opfattelse, at Danmark har hjulpet Serbien er langt ude…

Danskere og Danmark er meget respekteret dernede og er også en af Kosovos vigtigste allierede rent politisk.

Slagsmålet fandt sted på en gade kaldet “Lagja e rrakijeve” (oversat til dansk: Vodkagaden), som er kendt for sine stribevis af barer.

Som jeg læser nyheden på de lokale medier, så har fansene mødt hinanden en del gange i går uden ballade indtil nogle stykker i hver lejr skulle ødelægge det - og det har nok ikke været helt sobert.

Generelt er folket dernede skuffede over situationen, da landet ellers er kendt for sin gæstfrihed. Bare søg på, hvordan de engelske fans blev serviceret, da de var på besøg i forbindelse med landskamp.

Derudover kan der oplyses, at FCK-fansene efter episoden blev transporteret til og fra stadion af en flok fine og godt byggede personer. :)
Og vores medfans var helt uskyldige...

Og nu opfinder du simpelthen selv sætninger der passer ind i dit skingre narrativ.
SITLIF 🤍💙 En gång är ingen gång 💚🤍
Det der argument med, at kosovo-albanere angiveligt skulle have den opfattelse, at Danmark har hjulpet Serbien er langt ude…


Nu har jeg selv brugt det meste af et år dernede, så nej, det er ikke langt ude. det er dog heller ikke en generalisering, men (var) udbredt visse steder, da vi stod for sikkerheden. Især i Mitrovica og omegn.

SITLIF 🤍💙 En gång är ingen gång 💚🤍
Og vores medfans var helt uskyldige...


Og nu opfinder du simpelthen selv sætninger der passer ind i dit skingre narrativ.


Er det ikke det du har påstået hele tiden? At det kun var tosse albanere og det fattesvage politis skyld. FCK fans blev bare angrebet.
Annonce