Gunung
Glæder might fortsat til din kommentar til Facebook beretningen.. det efterlader nemlig et helt andet indtryk - og nok nærmere det forventelige - end det du har prædiket de seneste dage. Der er aldrig en uskyldig side, når denne slags “fans” mødes. Dermed ikke sagt, at dine øvrige fortællinger om overfald ikke er sande, for de finder absolut også sted, desværre. Men et blik på videoe/billeder fra situationen i Kosovo, kunne alle med en smule indsigt i kulturen se, at der var personer fra begge sider, der nærmest havde glædet sig til denne idioti.
Mr2860
Kom lidt dummere, tak. Brøndby har været der masser af gange, ligesom øvrige vestegnsklubber, københavnerklubber, agf, ob mfl ville, hvis de ellers havde niveau til at spille europæisk fodbold. Du slår mig dog som en troll, så sikkert spild af at skrive til dig.