Bjau - vi diskuterede det allerede for 14 dage siden i biftråden - jeg kunne ikke se Boile i Bif - hans skadeshistorik skræmmer simpelthen for vildt! 52 kampe for Ajax på 5 år siger vel alt??
Fair nok, du tuder ikke og ej heller specielt butt hurt, men det tager ikke mere end 2 minutter i denne tråd eller på SSO og fryd-faktoren eksplodere.
Jeg synes også, at FCK skal tage den på deres kappe: Vi har ingen dagsorden om at skulle derind (I #ParkenSmadreIkSigSelv red.) og lave ballade. Jeg siger bare, at det er en naturlig konsekvens af FCKs egen ageren. - A. Benjamin, talsmanden for Alpha...