Snak

Mere indhold efter annoncen
Vel ikke meget anderledes end da Duncan sagde, at han blev i AGF og så skiftede til Brøndby få dage senere
Han er ikke værd at spilde energi på at hade. Han har ikke taget andet end elendige karrierevalg siden skiftet til ajax.
Denne signing bringer sgu ikke mit pis i kog - den eneste signing der kunne dette ville være Fi**e-Mike til PS&E - det ville jeg ikke overleve!


Det sker nok ikke, men det må dog give dig en lille smule ondt i maven, at Mike Jensen udtalte, at han inderligt håbede, at FCK ville slå Apoel :-)
Jeg takker Morten :)
Der er ingen fremtid i, at bruge nutiden til at tænke over fortiden.
Annonce