Vel ikke meget anderledes end da Duncan sagde, at han blev i AGF og så skiftede til Brøndby få dage senere
Snak
tors 25. aug 2016
Han er ikke værd at spilde energi på at hade. Han har ikke taget andet end elendige karrierevalg siden skiftet til ajax.
fre 26. aug 2016
Denne signing bringer sgu ikke mit pis i kog - den eneste signing der kunne dette ville være Fi**e-Mike til PS&E - det ville jeg ikke overleve!
Det sker nok ikke, men det må dog give dig en lille smule ondt i maven, at Mike Jensen udtalte, at han inderligt håbede, at FCK ville slå Apoel :-)