Let the hate begin !!! :-D
Snak
tors 25. aug 2016
Al respekt for FCK men det her forstår jeg ikke. En eller anden forklar mig hvad ideen er i det der?
Ludwig har kontrakt t.o.m 2019, så medmindre der kommer en ægte moneytransfer, så bliver han nok først solgt til næste sommer. På den måde får Boilesen en klub hvor han kan blive bygget op og kørt ind i systemet, samt få nogle pokalkampe og aflastningskampe for Ludwig her i efteråret, og så blive kørt i stilling til at overtage venstrebacken fra sommer. Eller vinter hvis en PL klub igen står og mangler en spiller.
Synes det giver god mening. Specielt taget FCKs erfaring med "glasben" i betragtning. Både Grønkjær, Nicolai Jørgensen, Zanka og Linderoth var jo alle ramt af lange skader inden de kom til FCK, og de blev alle sammen bygget op og passet på. Hvis man kan gøre det samme med Boilesen, så er han videre om 2 års tid.
tors 25. aug 2016
Raullen, det er rimeligt simpelt. FCK har en stående aftale om at Ludwig skal sælges til sommer. Derved har man allerede nu en potentiel afløser som stille og roligt kan blive spillet ind på holdet
tors 25. aug 2016
og hvad vil fck dog med ham? manden har ikke spillet en kamp i over et år. Det vil jo tage alene det kommende år for ham at komme i form igen.
Al respekt for FCK men det her forstår jeg ikke. En eller anden forklar mig hvad ideen er i det der?
Han har ganske rigtigt døjet med skader, men det betyder jo ikke at han er ødelagt på nogen måde. Zanka døjede også med skader i PSV, han har gjort det fremragende siden han er kommet tilbage.
FCK har ikke nogen naturlig afløser for Augustinsson af tilstrækkelig kvalitet, Frederik Bay er rykket op i førsteholdstruppen men er MEGET uerfaren, Høgli er klart bedst i højre side. Med Boilesen har man nu backups til både Ankersen og Augustinsson, og når Augustinsson bliver solgt om et år har man en fuldgod erstatning i Boilesen. Det er en perfekt signing af FCK.
tors 25. aug 2016
Føj for en stikker!
Bliver grimt når de to møder hinanden :D
Bliver grimt når de to møder hinanden :D
Brøndby IF - FC Barcelona
tors 25. aug 2016
Det bliver spændende at se hvad han kan i dk, og om kan blive skaderne kvit. Der er tivivl om at han er en god fodboldspiller men om men hvor langt det rækker må tiden vise.
Så vidt jeg har kunne læse mig til her og der igennem årene har han ikke just være prægene for Ajax, og ja jeg havde hellere set ham i Brøndby eller alle andre klubber end FCK. Især fordi at Brøndby mangler en forstærkning på venstrebacken. Chrone er for ung pt. og Julsgaard har jeg desværre ikke den store fidus til.
Så vidt jeg har kunne læse mig til her og der igennem årene har han ikke just være prægene for Ajax, og ja jeg havde hellere set ham i Brøndby eller alle andre klubber end FCK. Især fordi at Brøndby mangler en forstærkning på venstrebacken. Chrone er for ung pt. og Julsgaard har jeg desværre ikke den store fidus til.
tors 25. aug 2016
Til de der ikke forstår skiftet, så synes jeg faktisk, at den ligger lige til højrebenet..
Ludwig er, hvis han spiller et relativt fint Chl, væk til vinter. Det giver FCK mulighed for at bruge det næste halve år på at køre Boile i stilling til at overtage.
Ludwig er, hvis han spiller et relativt fint Chl, væk til vinter. Det giver FCK mulighed for at bruge det næste halve år på at køre Boile i stilling til at overtage.
tors 25. aug 2016
God signing, hvis han kan undgå skader.
Er Ludwig mon på vej til Werder fra nytår?
Synes timingen kunne tyde på det; Ludwig var med Delaney i Werder, og nogle få dage senere skriver vi med en venstre back.
Ved godt det er et vildt gæt, men det var min første tanke........!
Er Ludwig mon på vej til Werder fra nytår?
Synes timingen kunne tyde på det; Ludwig var med Delaney i Werder, og nogle få dage senere skriver vi med en venstre back.
Ved godt det er et vildt gæt, men det var min første tanke........!
FCK above all |
Aston Villa inden de vandt CL i 1982 |
Brønshøj siden Kent Nielsen og Michael Manniche var teenagere