Haha stærkt Judas..
og hvad vil fck dog med ham? manden har ikke spillet en kamp i over et år. Det vil jo tage alene det kommende år for ham at komme i form igen.
Al respekt for FCK men det her forstår jeg ikke. En eller anden forklar mig hvad ideen er i det der?
OK, så når man har spillet en ynglinge kamp for Brøndby er man en Judas hvis man spiller for andre klubber i DK? Brøndby kunne venetuelt selv have skrevet en check og ..... nårh nej, det kan Brøndby jo ikke.
Men måske ideen netop er at stille og roligt bygge ham op fysisk og blive helt skadesfri. Enhver kan se kvaliteten hvis han kan komme tilbage på niveau, og mon ikke Augustinson gerne vil følge sine landsmænd og forgænere på venstere back, og komme ud i Europa og spille?