Æv! Der gør sq ondt at se Boilesen skrive med lige netop dem. Skuffende han ikke satser på udlandet i stedet. Håber inderligt han bliver en gedigen fiasko..
Snak
tors 25. aug 2016
Jeg må indrømme at med hans tidligere kærlighedserklæringer til Brøndby in mente, så kan jeg egentlig godt lidt forstå at Brøndby fans er en smule bitre
tors 25. aug 2016
Rolig nu, jeg ser slet ikke dette som noget problem, hvad skulle manden ellers gøre? Han har kæmpet i jeg ved ikke hvor lang tid med at finde en ny klub, det har været svært da man jo ikke har vist hvad det var for en spiller man fik, den chance tager FCK nu og fred med det, hvis Brøndby ville have haft ham var det nok sket for længst.
Men det er da et kæmpe skulder klap til talent arbejde i Brøndby at FCK nu skriver kontrakt med NB, at de henter en spiller som er uddannet i Brøndby og mener han er god nok, det kan da kun gøre en glad, og viser hvor godt der bliver arbejdet med talenterne i Brøndby.
Jeg synes personligt det er en stor dag når det her kan lade sig gøre, for vildt.....
Men det er da et kæmpe skulder klap til talent arbejde i Brøndby at FCK nu skriver kontrakt med NB, at de henter en spiller som er uddannet i Brøndby og mener han er god nok, det kan da kun gøre en glad, og viser hvor godt der bliver arbejdet med talenterne i Brøndby.
Jeg synes personligt det er en stor dag når det her kan lade sig gøre, for vildt.....
Redigerettors 25. aug 2016
Der findes jo 117 spillere, der på et eller andet tidspunkt har fået mikrofonen stukket i snuden og stillet et ledende spørgsmål om, hvorvidt den klub, vedkommende lige har forladt, er "hans klub i landet" eller lignende.
Vi har endnu til gode at opleve en spiller, der svarer, at han er lykkelig over endelig at komme væk fra klubben, eller at han da gerne vil vende tilbage til klubben på et tidspunkt, medmindre en anden klub tilbyder mere i løn.
Som i tilfældet Nicolai Boilesen, der fyrer nogle intetsigende høflighedsfraser af om Brøndby i et eller andet standardinterview, der kunne være udarbejdet af en maskine, bliver høflighedsfraserne lynhurtigt oversat af selvhøjtidelige og umodne fans (og de findes i alle klubber, men tør man skyde på, at der findes en overvægt af dem i Brøndby?) til "evig og ubrydelig troskab". Som var han medlem af en religiøs sekt.
Ekstra fjollet bliver det, når spilleren aldrig nogensinde har spillet nogen særlig rolle i klubben. Har han overhovedet optrådt på Brøndbys førstehold, og i så fald er det vel kun rent marginalt?
Vi har endnu til gode at opleve en spiller, der svarer, at han er lykkelig over endelig at komme væk fra klubben, eller at han da gerne vil vende tilbage til klubben på et tidspunkt, medmindre en anden klub tilbyder mere i løn.
Som i tilfældet Nicolai Boilesen, der fyrer nogle intetsigende høflighedsfraser af om Brøndby i et eller andet standardinterview, der kunne være udarbejdet af en maskine, bliver høflighedsfraserne lynhurtigt oversat af selvhøjtidelige og umodne fans (og de findes i alle klubber, men tør man skyde på, at der findes en overvægt af dem i Brøndby?) til "evig og ubrydelig troskab". Som var han medlem af en religiøs sekt.
Ekstra fjollet bliver det, når spilleren aldrig nogensinde har spillet nogen særlig rolle i klubben. Har han overhovedet optrådt på Brøndbys førstehold, og i så fald er det vel kun rent marginalt?