Brøndby og Esbjerg er også ærkerivaler og hader hinanden som pesten, eller?
Hold nu op. Det er jo almen viden at rivaliseringen mellem Esbjerg-BIF er på sammen niveau som BIF-FCK. Tsk Tsk.
Jeg forstår dog ikke alt den snak om penge. NB har ikke valgt FCK med kun fokus på penge. Vi har med en meget dygtig venstreback at gøre, som jo aldrig vil være på en passende hylde i Suppen, så i sagens natur skal NB selvfølgelig skifte til DK´s bedste hold som kan lokke med CL bold.
Det er selvfølgelig trist at FCK forstærker sig på sådan et niveau, men ikke fordi NB er gammel Brøndby dreng som har udtalt sin uafhængige kærlighed til Brøndby og tiltag omkring Brøndby, men fordi FCK nu har forstærket sig på den eneste plads de så bare lidt sårbare ud i forhold til skader.