Hvad skal vi med endnu en midterforsvarer? Kom nu med en 9’er!
Snak
Redigeretman 2. sep 2024
Selvfølgelig lukker transfervinduet ned uden man får købt en 6er og og en ordentlig angriber...de gange jeg har set ham Onugkha så virker han langsom, tung og doven...vejle griner hele vejen hen i banken... plus vi har manglet en 6er siden Zeca forlod os...at det efter så mange transfervinduer stadig ikke dukket op siger mig at den ledelse ikke er deres opgave voksen og det er på tide at kigge ind ad...der mangler sportslige ambitioner på direktørgangen..
man 2. sep 2024
Okay, han har jo nærmest ingen spilletid.....
Forza FCK, Arsenal & Barca (i den rækkefølge!)
man 2. sep 2024
Hvis at skyde med spredhagl var en klub!
Det her FC klubber smadre alt der hedder talentudvikling i ligaen..
Men sugardaddy dont care
Det her FC klubber smadre alt der hedder talentudvikling i ligaen..
Men sugardaddy dont care
man 2. sep 2024
FCK har brændt nallerne på Mukairu, Karamoko, Babacar... Og fået meget hån... Nu lejer de med køboptioner - og får igen hån... Ja så er det jo svært ;)
Arsenal
FC København