Snak

Mere indhold efter annoncen
Hvad skal vi med endnu en midterforsvarer? Kom nu med en 9’er!
Leje fordi vi ikke har bevilliget nogle penge
Vild udvikling i Hovedstaden, panik før lukketid
Selvfølgelig lukker transfervinduet ned uden man får købt en 6er og og en ordentlig angriber...de gange jeg har set ham Onugkha så virker han langsom, tung og doven...vejle griner hele vejen hen i banken... plus vi har manglet en 6er siden Zeca forlod os...at det efter så mange transfervinduer stadig ikke dukket op siger mig at den ledelse ikke er deres opgave voksen og det er på tide at kigge ind ad...der mangler sportslige ambitioner på direktørgangen..
Okay, han har jo nærmest ingen spilletid.....
Forza FCK, Arsenal & Barca (i den rækkefølge!)
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hvis at skyde med spredhagl var en klub!

Det her FC klubber smadre alt der hedder talentudvikling i ligaen..
Men sugardaddy dont care
De handler ind i øst og vest. Det skal gå galt jo.
FCK har brændt nallerne på Mukairu, Karamoko, Babacar... Og fået meget hån... Nu lejer de med køboptioner - og får igen hån... Ja så er det jo svært ;)
Arsenal FC København
Don - det jo klart? De har lige solgt en angriber til 150 mio, og endnu ikke hentet en god erstatning
Fuldstændig skandaløst transfervindue for FCK.
Annonce