Puhaaaaa......
FCK for satan da!
Ingen bredde på holdet, bliver langt til vintervinduet.
Omvendt må spillere som Amin, Froholt, Bidstrup stor juble! Det er deres chance.
Aldrig i nyere tid har det været "lettere" at komme på bænken og chancen for at blive skiftet ind.
Husker sidste sæson hvor der sad den ene stjerne efter den anden! Nu kan man ikke engang fylde den op med reserver.
FCK for satan da!
Ingen bredde på holdet, bliver langt til vintervinduet.
Omvendt må spillere som Amin, Froholt, Bidstrup stor juble! Det er deres chance.
Aldrig i nyere tid har det været "lettere" at komme på bænken og chancen for at blive skiftet ind.
Husker sidste sæson hvor der sad den ene stjerne efter den anden! Nu kan man ikke engang fylde den op med reserver.