Snak

Mere indhold efter annoncen

FCK-lejr om mandagskampe: Ikke pissenemt

tirs 23. feb 2021

Jess Thorup og Viktor Fischer ærgrer sig over, at FCK har spillet mandagskampe i de seneste to runder. Det er ikke pissenemt at spille hver mandag, når alle de andre har vundet, siger Thorup.



Læs hele nyheden her
Velkommen til det der har været alle andres virkelighed i mange mange år (BIF undtaget naturligvis)
Så det er derfor AGF har været en stor skuffelse i så mange år med alle de mandagskampe!
Buhu! Kom igen når I har spillet 80% af jeres kampe om mandagen, i 10 år.
Det er ihvertfald den følelse man som AGF fan, har haft de sidste mange år.
Kom så de Hvii'e
Wow, man spiller to kampe, og så er det et problem
De kan have ret i, at presset kan være større hvis de nærmeste konkurrenter har vundet
Men det er vel det samme om man spiller kl 14 eller 18 på en søndag
Så kom selv Jes ned på FCK-niveau. Skræmmende hvor hurtigt det tilsynladende smitter.
FC Midtjylland har vundet 7 ud af 10 mulige mesterskaber i 2035 (skrevet midt i 24/25 sæsonen)
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det må sgu også være hårdt konstant at blive valgt som 2., 3. og 4. valg hos TV-udbyderne, når man ser sig selv som suveræn etter på alle leder og kanter.
Ej men det er jo decideret pinligt, når den kommentar kommer fra FCK. I har den signifikant dyreste trup, signifikant højest profilerede træner, signifikant dyreste stab omkring holdet.

At klubbens fans nu skal høre på, at det også er hårdt at spille mandagskampe er jo næsten en hån.

Ingen tvivl om at holdet er inde i en positiv udvikling, men man tjener ikke meget goodwill på at fremstå så virkelighedsfjerne.

Mange hold har gennem flere sæsoner skullet spille mandagskampe, og mener det er AGF der har haft flest mandagskampe. Det er ligeledes dem, der har haft flest mandag og fredagskampe i samme uge.

Hvis de havde undskyldt deres præstationer med det, var de jo blevet hånet.
Nu stopper det! Hele verden mod FCK buh fucking hu, de skal tage sig sammen nu!
Tror OB og AGF har haft suverænt flest mandagskampe de sidste mange år, hvor specielt BIF og FCK havde de "gode weekendtider".

Derfor er det godt nok lidt tyndt at høre sådan en gang tuderi...


I sæson 19/20 havde OB 9, AGF 8 og FCK 3 !

Men erkender (som OB fan) at AGF er ekstremt hårdt ramt ! ! ! Ligner næsten chikane...


Desuden har Randers, Aab og OB haft 5, 3 og 3 fredagskampe i denne sæson, mens FCK har haft NUL !
Løsningen er jo at give FCK en masse fredagskampe i stedet.
Annonce