Snak

Mere indhold efter annoncen
Har folk der kritiserer Jess Thorup læst artiklen? Han siger vel også at det er en ting de må tage med og han skal være dygtig til at motivere sine spillere. Jeg læser det ikke som klynk.
Forza Napoli Sempre!
Hold da op nogle tudeprinsesser der er i FCK. Buhu vi vinder ikke, og får ikke nok foræret af dommerne. Og nu skal vi også spille hele 2 mandags kampe i træk.

Kæft nogle svanser der er i FCK. Klubben er efterhånden til at brække sig over, når alt ikke lige går som de håber.
Tja, undskyldningen om sproglige misforståelser kan ikke rigtigt længere bruges
Om det er klynk eller ej ved jeg ikke. Men at bruge det at de spiller mandag som en slags undskyldning for pointtabet er bare lidt tyndt.

Og det er jo en slags undskyldning når han siger det er sværere at spille mandag - ergo tillæger han det betydning ift. kampens resultat.

Og det burde han bare lade være med, når andre hold (særligt AGF, OB og AaB) har taget det store mandagsslæb i mange år.

Stop nu det tudefjæs i FCK. I er i forvejen begunstiget af at spille langt de fleste af jeres kampe i primetime enten kl 16 søndag eller kl 18 søndag. så når FCK så en sjælden gangs skyld skal spille nogle mandagskampe, så finder man det simpelthen nødvendigt at beklage sig over dette. Vor herre bevares.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
De får simpelthen ikke kun for mange straffespark og kendelser med sig - nu også mandagskampe. Det er heller ikke nemt.
Stop jer selv FCK og tag endnu en tudekiks.
Fodbold skal ses paa stadion eller i Ultra HD
Fryd fryd fryd, Fame på tide de prøver det.
*Cries in AGF*

Ærligtalt er der vel ingen der synes at mandagskampe er fedt. I en situation hvor tilskuere på stadion er tilladt, er dét i hvert fald dræbende. Hvem fanden, med job, tager en stadiontur mandag aften kl 19? Få afskaffet det lort, og få en lørdagskamp i stedet.
Følger hjerteklubberne: AGF - Byens hold! A.C. Milan - Hjerteklubben <3 <3 Sympati for Dortmund
Hmm, jeg troede at den totale mangel på format forsvandt med Ståle, men det stikker åbenbart dybere og er indgroet i klubben ?
Annonce