Det var hurtigt Thorup lærte den ægte løve-mentalitet...
Snak
Redigerettirs 23. feb 2021
Endnu en årsag til at smutte fra Bold dk.. Hold magle det er useriøst.. Så vi har ikke hørt andet om de f cking mandags, fra jer andre som prøver det, men et lille pip fra en FCK træner, og disse mandags er helt OK nu.. Ad siger jeg bare,kan 7 ikke bare holde jer til Nationen, der konkurrerer de også villigt og at udstille dem selv..
Der ingen i FCK der klynker over mandags kampene, kom nu ud af jeres had til FCK, de andre trænere slipper afsted med meget mere end "vi skal være bedre til mandags kampe" uden nogen giver en f ck..
Der ingen i FCK der klynker over mandags kampene, kom nu ud af jeres had til FCK, de andre trænere slipper afsted med meget mere end "vi skal være bedre til mandags kampe" uden nogen giver en f ck..
FC København. Siden 1993..
Man U siden 1986
Landsholdet, DBU og MO boykottet siden 2007
Ståle skulle aldrig have været fyret 2020
Rooney skyder lige godt med begge ben, nok bedst med højre... Citat John Faxe Jensen...
tirs 23. feb 2021
@KSDH
Du er da bare udenfor pædagogisk rækkevidde...
Du er da bare udenfor pædagogisk rækkevidde...
Father, why are all the children weeping?
They are merely crying son
O, are they merely crying, father?
Yes, true weeping is yet to come..
tirs 23. feb 2021
Så kom selv Jes ned på FCK-niveau. Skræmmende hvor hurtigt det tilsynladende smitter.
Stop jer selv FCK og tag endnu en tudekiks.
Hold da op nogle tudeprinsesser der er i FCK. Buhu vi vinder ikke, og får ikke nok foræret af dommerne. Og nu skal vi også spille hele 2 mandags kampe i træk.
Kæft nogle svanser der er i FCK. Klubben er efterhånden til at brække sig over, når alt ikke lige går som de håber.
Nu stopper det! Hele verden mod FCK buh fucking hu, de skal tage sig sammen nu!
Hvor var i alle sammen da de andre klubber klagede over det samme? Er i virkelig så dobbeltmoralske som i giver udtryk for eller er det bare hadet til FCK der blænder?
Fischer siger det egentlig meget godt. Mandagskampe er sværere, men der er ikke så meget andet at gøre end at kæmpe sig igennem dem og komme videre. Man må positionere sig så man ikke får dem. Men hov, Fischer kan da ikke sige noget rigtigt kan han?
tirs 23. feb 2021
Haha Hold kæft hvor de hygger på bold redaktionen for tiden. Artiklerne skal blot strejfe ord som Fischer, Thorup eller det mest marginale vedr FCK, så drøner klaphatte som KSDH1966 til tasterne og bræger som de har forstand. Er det beskyttede værksted virkelig lukket pga Covid? Jeeeeeesus!!
tirs 23. feb 2021
Mandagskampe er noget fanden har skabt ugh
SAaB
Korabi Peshkopi
Churchill Brothers
AaB
U. Sucre
tirs 23. feb 2021
@Lottomunken, de indlæg du er kommet med i dag, roterer kun rundt om, hvor meget andre tuder osv. Har du selv noget relevant at komme med i forhold til artiklens indhold, eller forbeholder du dig retten til at lege smagsdommer?
OT: Hvis dette er korrekt citeret, er det for tyndt af JT. Til gengæld ganske fornuftig indstiling fra VF.
OT: Hvis dette er korrekt citeret, er det for tyndt af JT. Til gengæld ganske fornuftig indstiling fra VF.
AGF 1880
tirs 23. feb 2021
Ha ha, så har Jess Thorup også været på klynkekursus i FCK, han har også både Fischer og Zanka at læne sig op af, de er eksperter på området.
tirs 23. feb 2021
Jeg er lidt forvirret lige nu. Er det Ed.dk - Nationen jeg er havnet i, for hold da op niveauet er ikkeeksisterende lige pt.
Jeg kan kun give lottomunken ret.
Ingen nuancer, kun had og mere had til klubben der svare på spørgsmål.
Ingen er interesseret i mandags kampe, alle giver udtryk for det, men København er åbenbart bare de største klynker til modsætning af alle andre.
Moralen og hadet til København fejler da ikke noget må man siger. Hysterisk, ja det tror jeg det nok det er. smut tilbage til nationen, facebook og hvorellers i kaster op henne, men fri os for det her på bold´s elskede forum.
Jeg kan kun give lottomunken ret.
Ingen nuancer, kun had og mere had til klubben der svare på spørgsmål.
Ingen er interesseret i mandags kampe, alle giver udtryk for det, men København er åbenbart bare de største klynker til modsætning af alle andre.
Moralen og hadet til København fejler da ikke noget må man siger. Hysterisk, ja det tror jeg det nok det er. smut tilbage til nationen, facebook og hvorellers i kaster op henne, men fri os for det her på bold´s elskede forum.