Redigerettirs 23. feb 2021
Kick
Jeg forholder mig retten til at være smagsdommer... Hvorfor da.
Hvad er det i disse artikler jeg skulle skrive om, som skulle være debatværdigt..? . Hvem af disse "FCK hader" skulle jeg føre en debat med, når udgangspunktet er at FCK får dommer hjælp og er derfor klamme.. Pyt om Sønderjyske også får et forkert straffe, pyt om Lyngby spilleren laver en flyvende Peter Møller albue, men når FCK gør det, er det bare totalt klammo . Man kan jo se hvad der sker når man ikke giver dem ret i deres tåger.. Det giver jo bare folk endnu flere årsager til at svine FCK til..
Hvor mange har du ellers spurgt om de havde noget relevant til artiklen, i disse "FCK og kun FCK får så meget dommerhjælp" debatter..?
FC København. Siden 1993..
Man U siden 1986
Landsholdet, DBU og MO boykottet siden 2007
Ståle skulle aldrig have været fyret 2020
Rooney skyder lige godt med begge ben, nok bedst med højre... Citat John Faxe Jensen...