Snak

Mere indhold efter annoncen
Mandagskampe er noget lort under normale omstændigheder, men når man er i lockdown synes jeg faktisk det er lidt rart at have noget at se hver dag. Måske er det bare mig!

Kan ikke helt forstå præmissen her fra JT. Det kan jo lige så godt være en kæmpe motivationsfaktor hvis man ser de andre tabe points. Det er så bare ikke sket, og så bliver FCK åbenbart suuuuuper nervøse når de skal spille.

Jeg synes det er en tynd indstilling også selvom alle FCK fansene her på siden nu siger ´haters´ og ´ondt i røven´- men det er jo deres normale go to place. Specielt nu hvor tingene ikke lige flyder og nogen tillader sig at være kritiske.

Fin synergi mellem fans og klub må man sige i forhold til at være lidt tudefjæs+agtige når tingene ikke lige kører.

Jeg er med på at mandagskampe som tilskuer er noget værre lort, men jeg har sgu svært ved at se det fra spillernes side, og jeg har nok ekstra svært ved at se logikken i det her under covid.
Få det gamle bold.dk tilbage
Er der slet ingen mandfolk tilbage i fodboldens verden??


Altså mandfolk som dig? Hvad er i grunden et mandfolk i din verden?
Hold nu k... hvor ynkeligt! Stop tuderiet og vis Jer som DK´s førende hold! I har alle forudsætninger for, at vinde ligaen 9 ud af 10 gange...
FCK er Danmarks svar på United. Kvalmende arrogante.
Velkommen i mandags klubben tude prinsesser!!
AGF siden 1988 Blackburn Rovers siden 1993 Real Madrid siden 1994
Annonce