Mandagskampe er noget lort under normale omstændigheder, men når man er i lockdown synes jeg faktisk det er lidt rart at have noget at se hver dag. Måske er det bare mig!
Kan ikke helt forstå præmissen her fra JT. Det kan jo lige så godt være en kæmpe motivationsfaktor hvis man ser de andre tabe points. Det er så bare ikke sket, og så bliver FCK åbenbart suuuuuper nervøse når de skal spille.
Jeg synes det er en tynd indstilling også selvom alle FCK fansene her på siden nu siger ´haters´ og ´ondt i røven´- men det er jo deres normale go to place. Specielt nu hvor tingene ikke lige flyder og nogen tillader sig at være kritiske.
Fin synergi mellem fans og klub må man sige i forhold til at være lidt tudefjæs+agtige når tingene ikke lige kører.
Kan ikke helt forstå præmissen her fra JT. Det kan jo lige så godt være en kæmpe motivationsfaktor hvis man ser de andre tabe points. Det er så bare ikke sket, og så bliver FCK åbenbart suuuuuper nervøse når de skal spille.
Jeg synes det er en tynd indstilling også selvom alle FCK fansene her på siden nu siger ´haters´ og ´ondt i røven´- men det er jo deres normale go to place. Specielt nu hvor tingene ikke lige flyder og nogen tillader sig at være kritiske.
Fin synergi mellem fans og klub må man sige i forhold til at være lidt tudefjæs+agtige når tingene ikke lige kører.