Det er godt set af FCK. Han har reddet SÅ mange points for Vejle, og han er (sammen med Provstgaard og til dels og Onughka) om nogen grunden til at Vejle blev i superligaen. Hvis mindst 2 af dem forsvinder (eller "bare" 1 med initialerne "NT"), så vil jeg godt nok på vegne af Vejle være nervøs for den kommende sæson.
Snak
tirs 18. jun 2024
Klasse signing. God alder, kender ligaen og han har bevist et uhørt højt niveau.
“Whoever invented soccer should be worshipped as god.” – Hugo Sánchez
tirs 18. jun 2024
Ja forstår vitterligt heller ikke bekymringen om flop. Han minder for mig utroligt meget om Grabara. Højt niveau på stregen. Mangler evner i feltet og med fødderne og det er så der han skal udvikle sig i FCK. Man skal heller ikke undervurdere værdien af at hans pas er Engelsk. Så hvis han en dag skal videre til PL så koster han boksen.
tirs 18. jun 2024
Jeg krydser fingre og tæer, mens jeg håber at de, som vurderer at vi har gjort et godt køb med Trott, får ret ... og at flop-profeterne denne gang tager fejl.
Jeg har stort set kun set Vejle når de har spillet mod os, så jeg kan ikke bedømme ham. Tager det som et godt tegn at det virker til Vejles fans kun har godt at sige om ham. Det jo ikke meget, men mange fans plejer jo at være ret gode til at sige at en spiller alligevel ikke var særlig god når han skal erstattes og ender hos en konkurent. Det oplver jeg ikke, så må han være verdens bedste målmand :-D
If you know, you know.
tirs 18. jun 2024
Jeg vil gerne lige understrege, at det her handler ikke om manglende viden eller ignorance.
Det handler mere om man er " skuffet" fordi man troede der var en højere hylde at hente fra.
Jeg er slet ikke i tvivl om, han er en fantastisk målmand. Jeg må bare indrømme at jeg hægtede mig lidt med på vognen, med at FCK voksede, og der blev hentet fra usete hylder, og at man skulle vændt sig til det.
Så derfor bliver man altså en smule skuffet, når det falder til jorden.
Når man ser på hvad Herning har hentet hjem i forhold til FCK, når de er i CL gange 2 og en 1/8 dels finale.
Hvis den her trup ikke er god nok til at vinde Superligaen, så skal der vel sket et eller andet? Og det virker det slet ikke til, at FCK er klar til.
Det handler mere om man er " skuffet" fordi man troede der var en højere hylde at hente fra.
Jeg er slet ikke i tvivl om, han er en fantastisk målmand. Jeg må bare indrømme at jeg hægtede mig lidt med på vognen, med at FCK voksede, og der blev hentet fra usete hylder, og at man skulle vændt sig til det.
Så derfor bliver man altså en smule skuffet, når det falder til jorden.
Når man ser på hvad Herning har hentet hjem i forhold til FCK, når de er i CL gange 2 og en 1/8 dels finale.
Hvis den her trup ikke er god nok til at vinde Superligaen, så skal der vel sket et eller andet? Og det virker det slet ikke til, at FCK er klar til.
tirs 18. jun 2024
Jeg glæder mig til at følge ham, men jeg har heller ikke den store fidus til ham..
Om han er en fin keeper, ja uden tvivl. Men om han er god nok til FCK, der tvivler jeg.
Troede faktisk de ville hente noget større ind.
Om han er en fin keeper, ja uden tvivl. Men om han er god nok til FCK, der tvivler jeg.
Troede faktisk de ville hente noget større ind.
Redigerettirs 18. jun 2024
Heldigt for FCK at Brøndby har dækket sig godt ind på målmandsposten, ellers var han endt på vestegnen.