Min oplevelse af Trott er afgjort at han fint kan være med i toppen af SL.
Det som bekymre mig er om hans evner med fødderne er på niveau med Grabara, da jeg mener at det er et af de afgørende steder hvor vi halter markant! Og med et så ringe forsvar ingen der kan takle på midtbanen, så er det sidste vi har brug for en keeper som lodser bolden op af banen.
Det koncept syntes jeg lige som er udpint efterhånden, uden succes!
Forza FCK, Arsenal & Barca (i den rækkefølge!)