@siposip: Du rammer spot on...!
Snak
Redigerettors 12. nov 2020
fcmidt1650:
Ja, det ser bedre ud nu, men du syntes ikke det er en interessant tankegang der gør at man først skriver at FCK og FCM skal mødes og så vægter at skrive at derudover skal Brøndby til Sundby Idrætspark for at møde Fremad Amager.
Det var det bold.dk valgte som det næst-vigtigste at få skrevet på først for derefter at opdatere med 3 andre kampe mellem Superliga hold.
Det er i mine øjne virkelig en mærkelig tankegang og desværre er der gået ren auto-pilot i den fra medier med at fremhæve Brøndby og det er lige meget om det efterhånden er sportsligt berettiget.
Ja, det ser bedre ud nu, men du syntes ikke det er en interessant tankegang der gør at man først skriver at FCK og FCM skal mødes og så vægter at skrive at derudover skal Brøndby til Sundby Idrætspark for at møde Fremad Amager.
Det var det bold.dk valgte som det næst-vigtigste at få skrevet på først for derefter at opdatere med 3 andre kampe mellem Superliga hold.
Det er i mine øjne virkelig en mærkelig tankegang og desværre er der gået ren auto-pilot i den fra medier med at fremhæve Brøndby og det er lige meget om det efterhånden er sportsligt berettiget.
tors 12. nov 2020
Ja kunne det ikke blive Jammerbugt, så var FCK vel 2 bedste valg.
"Jeg er ikke halvt så arrogant, som andre ville være i mit sted."
- Holmstrøm
Superliga og FCK fan
tors 12. nov 2020
Jeg ser ikke hvordan man kan argumentere imod at et medie fokuserer på de klubber med flest følgere. Skulle bold lave en algoritme der sikrer et mix af hvilke hold der bliver nævnt, så alle får lige meget eksponering? For det er heller ikke en særlig god forretningsmodel. Hvis jeg skal læse om klubber jeg ikke interesserer mig for på daglig basis, skal det være en interessant historie eller en større klub. Sådan tror jeg også deres data svarer.
Spurs / Tranmere / Fremad Amager
"Elendigt" - Morten Bruun
tors 12. nov 2020
Siposip
Fair nok, at vi er uenige. Men lige her synes jeg nu nok der også er en sportslig berettigelse i det.
Lige nøjagtig den kamp, ser jeg som langt mere interessant, end flere af de andre.
Dette grundet de argumenter jeg har været inde på tidligere med klubberne, og antallet af fans.
Derudover er jeg ikke enig i din argumentation lige i forhold til denne artikel.
Brøndby er jo end ikke nævnt i overskriften.
At man kunne have gjort det med argument i at man måske kunne få flere klik på artiklen grundet de mange fans, er en ting. Men jeg kan nu godt forstå at man retter fokus på FCK-FCM, med den seneste kamp mellem de to in mente. Jeg tror der er en del der vil kunne se lidt humor i, hvis FCM igen banker FCK, og denne gang endda ud af Parken.
Fair nok, at vi er uenige. Men lige her synes jeg nu nok der også er en sportslig berettigelse i det.
Lige nøjagtig den kamp, ser jeg som langt mere interessant, end flere af de andre.
Dette grundet de argumenter jeg har været inde på tidligere med klubberne, og antallet af fans.
Derudover er jeg ikke enig i din argumentation lige i forhold til denne artikel.
Brøndby er jo end ikke nævnt i overskriften.
At man kunne have gjort det med argument i at man måske kunne få flere klik på artiklen grundet de mange fans, er en ting. Men jeg kan nu godt forstå at man retter fokus på FCK-FCM, med den seneste kamp mellem de to in mente. Jeg tror der er en del der vil kunne se lidt humor i, hvis FCM igen banker FCK, og denne gang endda ud af Parken.
tors 12. nov 2020
Siposup:
Jeg er som sådan ikke uenig med dig. Med i dette tilfælde tro jeg måske det hænge sammen med hvilke kampe der blive trukket først, det kunne godt så sådan ud i hvert fald. Og så kan man jo lige det eller ej, men bold.dk leve vel af reklamer og P.T er der jo reklamer for en bog omkring BIF.
Jeg er som sådan ikke uenig med dig. Med i dette tilfælde tro jeg måske det hænge sammen med hvilke kampe der blive trukket først, det kunne godt så sådan ud i hvert fald. Og så kan man jo lige det eller ej, men bold.dk leve vel af reklamer og P.T er der jo reklamer for en bog omkring BIF.
Ikast FS / FCM siden 77
tors 12. nov 2020
Jeg tror de hentyder til at Fremad Amager og Brøndby har et tæt samarbejde/tætte relationer.
tors 12. nov 2020
StoutPåStadion:
Det jeg hører dig sige er at fra nu af og til evig tid skal al medie-interesse være på Brøndby ligegyldigt hvad der sker?
Lyder fair nok.
På et helt andet plan har det sgu været dejligt at se DR1´s dækning af pokal-kampene med plads til positive succes-historier i pauserne og uden kunstigt opskruet drama i en evig kamp på at holde seerne på skærmen til den næste reklame-pause.
Havde helt glemt at sports-journalistik kunne være sådan og beviser jo bare hvor meget Nent(Brøndbys største fan-gruppering)stinker.
Det jeg hører dig sige er at fra nu af og til evig tid skal al medie-interesse være på Brøndby ligegyldigt hvad der sker?
Lyder fair nok.
På et helt andet plan har det sgu været dejligt at se DR1´s dækning af pokal-kampene med plads til positive succes-historier i pauserne og uden kunstigt opskruet drama i en evig kamp på at holde seerne på skærmen til den næste reklame-pause.
Havde helt glemt at sports-journalistik kunne være sådan og beviser jo bare hvor meget Nent(Brøndbys største fan-gruppering)stinker.