Snak

Mere indhold efter annoncen
Var det Francis Dickoh der var medkommentator på DR? Han var sgu god nok at høre på, men til gengæld er jeg ikke fan af Kraul, når kampen er i gang....
Boldklubben Frem 1886 (Spillet og fast foelgende siden jeg var 4 i 1984).
Gode nyheder for Sory Kaba.

Godt vi ikke trak en af de rigtig svære fx Fremad Amager eller Hvidovre.
favoritklub: FC Midtjylland
Morede mig over Dickohs sammenligninger Patrick Mortensen = Jon Dahl Tomasson og hvem var det han sammenlignede med Fabio Cannavaro? Det var i hvertfald en vild en af slagsen.
Kraul er jeg til gengæld rigtig glad for, men er jo et smags-spørgsmål med kommentatorer kender en der slukker for lyden hver gang Peter Piil f.eks er på...
"Håber vi kan gøre det grimme ved FCK. Europa kan blive rigtig svært for dem i denne sæson, hvis vi slår dem ud af pokalen" .

Hehe . Er du 8 år gammel ?.
"Holder med fcm"...
Hvem så du ellers repræsentere dansk fodbold , på den europæiske scene ?.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Peter:

Så fordi han gerne ser FCM banke FCK, så er han 8 år gammel? Det var da en interessant udvikling. Sikker på du ikke skal feje for egen dør før du går til tasterne? :)
Jeg tror sku FC ryger ud ;-)
Hr. Mortensen83
Det at FCK og FCM mødes så tidligt i pokalen, er vel selve charmen ved pokalfodbold. Pokalen er alle de danske holds turnering fra amatører til professionele. Så gerne de store klubber træde til tidligere i turneringen. Og med åben lodtrækning uden seedning.
Jo - mesterskabet i år (kun i år) udløser direkte CL-adgang.


Nej.

Superliga mesterskabet i år giver adgang til playoff runden til UCL, hvilket minimum betyder at man kommer i Europa League gruppespil.
FCM siden 2002.
Det kunne godt gå hen at blive et rigtig træls år for fck.
Annonce