Var det Francis Dickoh der var medkommentator på DR? Han var sgu god nok at høre på, men til gengæld er jeg ikke fan af Kraul, når kampen er i gang....
Boldklubben Frem 1886 (Spillet og fast foelgende siden jeg var 4 i 1984).
Morede mig over Dickohs sammenligninger Patrick Mortensen = Jon Dahl Tomasson og hvem var det han sammenlignede med Fabio Cannavaro? Det var i hvertfald en vild en af slagsen. Kraul er jeg til gengæld rigtig glad for, men er jo et smags-spørgsmål med kommentatorer kender en der slukker for lyden hver gang Peter Piil f.eks er på...
Så fordi han gerne ser FCM banke FCK, så er han 8 år gammel? Det var da en interessant udvikling. Sikker på du ikke skal feje for egen dør før du går til tasterne? :)
Det at FCK og FCM mødes så tidligt i pokalen, er vel selve charmen ved pokalfodbold. Pokalen er alle de danske holds turnering fra amatører til professionele. Så gerne de store klubber træde til tidligere i turneringen. Og med åben lodtrækning uden seedning.