Snak

Mere indhold efter annoncen
Det ser ikke for godt ud for os i år nej.... vi får vel endnu en snitter.
Ja, jeg er måske lidt biased, og hvad så? Jeg vælger ikke og udtale mig når jeg er i det røde felt. Stor, stor fan af Froholdt. Venlig hilsen Corner -79
Tillykke til AGF, i er vist allerede videre, men det er nok også bedst for os at vi ikke har andet at tænke på end den overlevelse.
Jeg håber, vi kan komme til at møde AGF - inden finalen.
Freja & Thor!!
Det er en spændende kamp, vi glæder os til kampen mod Brøndby, FORZA FREMAD A.
Hvor ubekvemt det end måtte være, så er eksponeringen af Brøndby en helt logisk konsekvens af deres popularitet - helt redundant til tv stationernes valg af kampe - ret simpelt faktisk :)

@siposip

"Derudover skal Brøndby til Sundby Idrætspark for at møde Fremad Amager." citat slut.

Undskyld Bold, men hvorfor er det vigtigt lige at få med? Hold nu op med den favorisering, det er til at brække sig over.
Det er da ikke mere interessant end nogle af de andre Superliga hold der skal møde et lavere rangerende hold og hvis det er vigtigt må i forklare hvorfor?

Det her giver jo ingen mening."
'Nobody has enough talent to live on talent alone. Even when you have talent, a life without work goes nowhere.' Arsene Wenger
Synes sgu altid FCM er så heldige med deres lodtrækninger! Først Ludo, Young Boys og Prag...Nu FCK. Heldet følger åbenbart de gode.
Black and White Army! "The Entertainers" er tilbage.
Annonce