Kotarski ser ud til at være et fremragende indkøb til forholdsvis billige penge hvis det er niveauet han har.
Snak
lør 26. jul 21:44
Jeg fik at vide af Paul at Moukoko ville brænde ligaen F fra dag 1, ligesom med Birger Meiling dde var den bedste højre back i den franske liga.
ÅÅhhh gud, hvor er det tumpet skrevet.
OT.
Fremragende sæsonstart. Tre stensikre sejre og masser af rotation. Bundniveauet er hvor det skal være og det er aldrig på dette tidspunkt af året spillet er på de helt høje nagler.
Nu bliver det spændende hvad Sune kommer op med som afløser til Froholdt.
If you know, you know.
lør 26. jul 21:55
Fremragende sæsonstart. Tre stensikre sejre
Troll! Pointmæssigt er det fint, men fremragende er det ikke ud fra spil.
Bundniveauet er hvor det skal være og det er aldrig på dette tidspunkt af året spillet er på de helt høje nagler.
Vi bør fornvete mere som FCK fans. At acceptere at spillet er ringe, endda med få ændringer i truppen, er simpelthen for useriøst og uambitiøst til mig.
lør 26. jul 22:11
Så længe at neestrup er træner for fck, skal man ikke forvente flot og inspirerende spil.
Han kører sin klassiske “cruise control”, hvis vi bare er foran med et mål.
Vi ser jo selv beviset på det i dag, når han vælger at sætte Clem ind - som kun kan spille til siden eller bagud…
Samtidig kender i alle jo neestrups udtalelser godt nok: - at det jo ikke er “forbudt” at vinde 1-0, eller at uafgjort er det næstbedste resultat…😔
Han kører sin klassiske “cruise control”, hvis vi bare er foran med et mål.
Vi ser jo selv beviset på det i dag, når han vælger at sætte Clem ind - som kun kan spille til siden eller bagud…
Samtidig kender i alle jo neestrups udtalelser godt nok: - at det jo ikke er “forbudt” at vinde 1-0, eller at uafgjort er det næstbedste resultat…😔
Redigeretlør 26. jul 22:17
Vi bør fornvete mere som FCK fans. At acceptere at spillet er ringe, endda med få ændringer i truppen, er simpelthen for useriøst og uambitiøst til mig.
Er det første gang du oplever en sæsonstart med et tæt kampprogram?
Lyder til du ikke har fulgt fodbold tæt ret længe.
If you know, you know.
lør 26. jul 22:26
Komisk at FCK hiver et par eksempler ud og mener dommeren var i mod dem.
Han så straffe som ingen andre kunne se.
Og 15 frispark - heraf flere semigrove giver lige præcis 0 kort. Jamen hvis det gør at tuderi over 1-2 fejlkendelse skal fylde efter sikker og fortjent 2-0 sejr. Så smider forum her da selv brænde på bålet ift tesen om at være forkælet af dommerne.
Han så straffe som ingen andre kunne se.
Og 15 frispark - heraf flere semigrove giver lige præcis 0 kort. Jamen hvis det gør at tuderi over 1-2 fejlkendelse skal fylde efter sikker og fortjent 2-0 sejr. Så smider forum her da selv brænde på bålet ift tesen om at være forkælet af dommerne.
lør 26. jul 22:42
Er det første gang du oplever en sæsonstart med et tæt kampprogram?
Lyder til du ikke har fulgt fodbold tæt ret længe.
Hvor skriver jeg det? Hvis man synes det er ok med røvsyg fodbold bare fordi det er sæsonstart, så er man sgu uambitiøs.
Enig med den anden der skriver at Neestrup ikke er træneren der kan levere seværdig fodbold.
Redigeretlør 26. jul 22:50
Det er svært at kommentere på en kamp, man - grundet fødselsdag i familien - kun har set de første 10 min af. Men jeg nåede dog at se et aggressivt VB hold og en halvstor misser af Duelund i første minut, et FCK mål, hvor vi ikke får clearet ordentligt. Det "obligatoriske" straffe til FCK så jeg også. VAR så det dog heldigvis og retfærdigvis anderledes. Og så konstaterer jeg overvægt i spilprocent til VB.
15 begåede frispark af FCK = 0 gule, mens VB begik 9 frispark = 3 gule.
Slap FCK igen afsted med meget, eller..?
15 begåede frispark af FCK = 0 gule, mens VB begik 9 frispark = 3 gule.
Slap FCK igen afsted med meget, eller..?
Danmark: Vejle Boldklub
England: Manchester United
Tyskland: Borussia Mônchengladbach
lør 26. jul 22:57
Hvor skriver jeg det? Hvis man synes det er ok med røvsyg fodbold bare fordi det er sæsonstart, så er man sgu uambitiøs.
Det skriver du ikke, men det er helt klart min tolkning når du ikke evner at perspektiverer spillet ift hvor vi er i sæsonen og hvilke prioriteter der er.
Jeg er ret glad for at Neestrup er ambitiøs på hele sæsonen og ikke bare at forsøge at suboptimerer og skabe her og nu begejstringer hos typer som dig.
If you know, you know.
lør 26. jul 23:16
@MH prøv at se prematch interviewet. Der siger han, at det han går op i, er det der står på tavlen efter 90 minutter.
Så hvis du vil underholdes en lørdag aften, så skal du nok i Tivoli eller være super glad for resultatfodbold.
Så hvis du vil underholdes en lørdag aften, så skal du nok i Tivoli eller være super glad for resultatfodbold.
“Whoever invented soccer should be worshipped as god.” – Hugo Sánchez