Godkendt kamp af VB. Især i 1. halvleg dominerede de røde på bolden og skabte flere gode muligheder. 0-2 ved pausen var en krank skæbne, men man må også bare respektere, at FCK er skarpe på de få afslutninger, de har. I 2. halvleg fiser luften desværre ud af ballonen. Som andre skriver, er er det tydeligt, at vi spiller med en 8’er på 9’eren. Der er masser af fint spil, men specielt farligt bliver det sjældent. Forhåbentlig er Faghir snart oppe i omdrejninger.
You can talk about spirit, or you can live it - Jürgen Klopp