Snak

Mere indhold efter annoncen
Godkendt kamp af VB. Især i 1. halvleg dominerede de røde på bolden og skabte flere gode muligheder. 0-2 ved pausen var en krank skæbne, men man må også bare respektere, at FCK er skarpe på de få afslutninger, de har. I 2. halvleg fiser luften desværre ud af ballonen. Som andre skriver, er er det tydeligt, at vi spiller med en 8’er på 9’eren. Der er masser af fint spil, men specielt farligt bliver det sjældent. Forhåbentlig er Faghir snart oppe i omdrejninger.
You can talk about spirit, or you can live it - Jürgen Klopp
@Taco mix

Jeg afventer stadigvæk respons fra dig af efter dit usmagelige "angreb" på undertegnede igår aftes.

Du kan altså ikke bare påstå at jeg har skrevet et eller andet og så stikke halen mellem benene uden at have underbygget dine påstande med facts. Næste gang bliver jeg da nødt til at anmelde dit indlæg, jeg kan kke have siddende på mig at du slipper afsted med at lyve om undertegnede.
https://facebook.com/enchancetillasse/
Annonce