Rolig nu!
Snak
FCK's vej til top-24: To point mere kan være nok
tors 11. dec 12:25
FC Københavns 3-2-sejr over Villarreal onsdag har genantændt håbet for videre avancement i Champions League. Se, hvordan FCK's chancer tager sig ud.
Læs hele nyheden her
tors 11. dec 13:06
Barcelona er 95% 0 point så enten er det et eller tre point hjemme mod Napoli. Lad os håbe på det sidste.
tors 11. dec 14:43
Tror sgu det er 2 point for meget. Parken hjælper ikke holdet for tiden og Camp Nou bliver en kæmpe snitter.
tors 11. dec 15:01
Fck har det med og undgå alvorlige snitter CL. (Hvis man regner væk Qarabag). Lad os håbe det kan fortsætte og med lidt held kan vi måske ramme dagen mod Napoli.
Højlund har jo ikke super statistik i Cl mod Fck i parken, udover at han scorede et par flotte mål.
Højlund har jo ikke super statistik i Cl mod Fck i parken, udover at han scorede et par flotte mål.
Ja, jeg er måske lidt biased, og hvad så? Jeg vælger ikke og udtale mig når jeg er i det røde felt. Stor, stor fan af Froholdt. Venlig hilsen Corner -79
tors 11. dec 15:20
Fck har det med og undgå alvorlige snitter CL. (Hvis man regner væk Qarabag).
Og Tottenham....
Undskyld!
tors 11. dec 15:26
Uanset hvad synes jeg faktisk at FCK´s CL kampagne er godkendt nu, men det vil være fedt hvis de slutter i top 24. Jeg mener ikke det er umuligt for FCK at få uafgjort mod Barcelona selv om det selvfølgelig bliver svært. Hjemme i Parken er de bare gode i CL så der forventer jeg faktisk at de får minimum et point mod Napoli.
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
tors 11. dec 15:26
Mon ikke Corner bytter rundt på kampene. At tabe 2-0 til Qarabag på udebane på en omstilling i de sidste minutter efter det ellers havde været spil til mål i en halvleg.. Det tænker jeg trods alt ikke er en snitter. Tottenham er den eneste snitter hidtil.
https://facebook.com/enchancetillasse/