Snak

Mere indhold efter annoncen

FCK skifter tre: Cornelius starter i Malmö-brag

tirs 5. aug 17:47

Andreas Cornelius er blandt Jacob Neestrups udvalgte til tirsdagens brag i Champions League-kvalifikationen mod Malmö FF. Se de to startopstillinger her. 



Læs hele nyheden her
For faen Nees. Ikke Delaney og Lerager samtidigt med mindre et brugbart resultat skal forsvares. At starte med Mattsson ude er galimatias. Vil også mene at Claesson bør være selvskrevet før Corner.

Ps: overstående indlæg er den største gang vrøvl jeg har læst i umindelige tider på Bold.
Jeg ved helt ærligt ikke hvad det betyder. Er du helt Coke-knast eller hvad? 🤣
SITLIF 🤍💙 En gång är ingen gång 💚🤍
Glimrende opstilling.
FCK står stærkt defensivt og med Lerager og Delaney som 2 x 6´ er bliver det kompakt og meget svært for Malmø at spille igennem.

Kun standard-situationer eller decideret hjerneblødninger kan koste FCK. Tænker Gabi og Lopez
Hvorfor er det dumt at starte med Mattsson ude? FCK har vel ikke fået et straffe på forhånd. Han har ikke imponeret mig siden han kom til klubben.
Fordi hverken TD eller LL kan slå en fremadrettet aflevering for tiden og Mattsson er udemærket i begge spilretninger samt besidder bare en smule teknik og fantasi
SITLIF 🤍💙 En gång är ingen gång 💚🤍
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Bidrager den første kommentar i denne tråd overhovedet til noget her? Måske mods skulle overveje at slette den.
Da F.C. København tirsdag aften vandt over Galatasaray S.K. i UEFA Champions League og samtidig kvalificerede sig til 1/8-dels finalen i UEFA Champions League, forventer PARKEN Sport & Entertainment A/S nu et resultat før skat på 430 til 445 mio.kr
Til alle Brøndby haters... dette er en kamp i A L D R I G oplever

Hvorfor er det nødvendigt hele tiden at inddrage Brøndby i en kamp de ikke er en del af?

Vedr. kampen: I tilfælde af at FCK bliver tildelt et straffespark, men forventes så at skulle sparke det? Den vanlige skytte sidder jo på bænken.
Nordens største!1
Fin opstilling. Vi skal have de erfarne krigere på midtbanen. Corner får sin chance nu. Håber han tager den!
Bliver spændende!
@jonsson: det er jo ikke til at vide hvad det betyder. Brøndby haters, er det ikke folk der hader Brøndby?
Der er helt tomt på loftet hos den bruger man må gå ud fra allerede er fortid på Bold.
SITLIF 🤍💙 En gång är ingen gång 💚🤍
Annonce