Mon ikke Hr. Glasben som,burde stoppe karrieren da der også er et liv efter, går i stykker igen inden for 20 minutter…
håber for ham og FCK han kan klare 80 minutter … tror dog næppe på det
håber for ham og FCK han kan klare 80 minutter … tror dog næppe på det
FC Midtjylland <3