Sad og kiggede på det hele nede fra D-tribunen - hold kæft nogle 5-6 tomhjernede klaphatte; og hvor er de samme 5-6 idioter (og capoen er forresten direkte involveret i planlægningen af aftændingen, det var ekstremt TYDELIGT at se så tæt på - skift ham ud!) dog fuldstændig til at kaste op over som FCK-fan! De er de samme typer alle sammen (lettere fedladende, men synes de er så super seje, for de tror, at det ligner at de har trænede overkroppe, når de står der uden trøjer for ikke at blive genkendt), altså dem med hætterne og røgelsespindene. De er lige modsatte typer af alle de andre, der bare gerne vil have en fest og have lov til at synge på Sektionen. Og man kan sgu godt forstå, at de 99 % normale og glade syngende fans ikke tør at sige noget til dem, for de er jo totalt uden for rækkevidde. TOTALT! Og de 5-6 hjernetåger med hætter var jo selvfølgelig så super seje (!) at de skulle bære masker, fordi de jo VIRKELIG står ved de handlinger, som de synes er så seje, nemlig at FCK endnu en gang får en bøde og senere hen skal miste Sektionen i endnu en kamp. Det er så hætte-kujonagtigt lige at vise - eller hold kæft hvor er det “SEJT” egentlig🙄 - at man lige tænder et par romerlys den dag, hvor Sektionen er blevet flyttet. Føj for satan, hvor dum har man lov at være. Og hvor er det dog også kvalmende at opleve, at så står de der med deres skide romerlys med deres grimme hatte (der dog på sin vis heldigvis dækker deres grimme ansigter), og lige så snart at deres lyspind er slukket, uuuh, så leger de børnehave-gemmeleg og kravler op igennem rækkerne, og bukker sig ned og tager deres masker af, så de rigtig kan camouflere sig blandt de andre fans. Ligesom seje soldater, uh hvor er de bare seje. Hold kæft nogle IQ-lave barnerøve, der ikke kan finde ud af andet i livet end at tænde en skide lyspind og føle sig over resten af Sektionen (som er glade mennesker) og over klubben. Fuck hvor er det klamt at se på for os andre fans! Get a life - og få en uddannelse og noget FUCKING simpel dannelse og vær der FOR klubben og FOR holdet - og IKKE IMOD DEM!