Lige en twist til alle, der brokker sig over pyroerne (og ja, jeg er i bund og grund meget enig i, at de er nogle tåbelige klaphatte) - ret nu Jeres kritik mod ledelsen og Divisionsforeningen i stedet for klaphattene. Så længe ledelsen stiltiende ser på og betaler de økonomiske sanktioner (pengebøder), så sker der ikke noget. Og så længe Divisionsforeningen ikke giver pointstraf, vil ledelsen bare fortsætte med en stiltiende accept af tingenes tilstand. Antagelse: Divisionsforeningen indfører pointstraf ved pyro. 1 point i straf for hver kamp, hvor der affyres pyro. 2 point for hver efterfølgende kamp, hvis der har været pyro i tre på hinanden følgende kampe. Kan det få en FCK’s ledelse op af stolene? Kan det få dem til at hyre profvagter med trænede krudthunde, der kan identificere og afsløre pyro, hvad enten det er i Parken eller på udebane? Kommentarer unødvendige - jeg ved godt hvad jeg tror på!