I mellemiden er FCM ved at smadre FCN fuldstædigt med sprudlende offensiv fodbold. Jeg har hele sæsonen sagt at de ville blive mestre. Det tror jeg stadig.
Snak
FCK var næstbedst: Et mesterskab kræver sådan en sejr
søn 27. apr 2025
FCK’s cheftræner, Jacob Neestrup, erkender, at de i anden halvleg var det næstbedste hold. Det er dog sejre som denne, der skal til, hvis man skal vinde det danske mesterskab.
Læs hele nyheden her
søn 27. apr 2025
Storminator
Det er ikke mange dage siden, at dit fcm hold blev spillet ud af banen, de første 30-35 min i Farum.
At fcn så kan falde sådan sammen på en halvleg, giver jo ingen mening ?
Men underholdende er det da
Det er ikke mange dage siden, at dit fcm hold blev spillet ud af banen, de første 30-35 min i Farum.
At fcn så kan falde sådan sammen på en halvleg, giver jo ingen mening ?
Men underholdende er det da
søn 27. apr 2025
FCK er ved at store favoritter. Odds 1,55 mens 2,4 på FCM.
En sejr i næste runde så ser det godt ud.
søn 27. apr 2025
Det er jo ikke held, men derimod kvalitet. Den kvalitet vi i AGF mangler.
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
Redigeretsøn 27. apr 2025
@MH Jeg er FCK fan. Men kan godt forstå at man ikke kan tro sine egne øjne, når en bruger på bold forum ikke er 100% biased imod sit eget hold, mener alle dommere er korrupte, osv.
søn 27. apr 2025
Ikke synderligt fortjent nej, men rart med noget medgang ovenpå det modsatte imod de gule og FCM 😉