Det er meget normalt :)
Min barndomdsklub Lund IF, nær Horsens får også en 1% af hver transfersum han bliver solgt for. Medmindre han bliver solgt til en klub i samme land som han befinder sig i.
Er ikke tilhænger af nogle europæiske klubber, er tilhænger af en god fodboldkamp !
Sympatisere med AC Horsens, idet at jeg engang har boet i byen.