Snak

Mere indhold efter annoncen

FCM belønner Abdou Aziz Ndiaye

I går 11:09

FC Midtjylland oplyser, at klubben har forlænget kontrakten med højre backen Abdou Aziz Ndiaye, der debuterede for Superliga-holdet i maj. 



Læs hele nyheden her
Er han så stadig på det weird Next Gen hold, eller er han rykket op i 1.holdstruppen?
Med stor sandsynlighed er han at se på første holdet i den kommende sæson. Han fik debut i foråret.
wtf. Han er satme ikke 20! haha
Endnu en ligegyldig oneliner fra Andenbolden.
Annonce