Det ved du da ingenting om. Han gik selv fra banen, og der er lang tid til den 31. januar. Klart han ikke bliver brugt i morgen og søndag, men ellers ved vi ingenting. Godt svaret af Tullberg. Og godt at høre, at Billing er klar til i morgen. Han trak lidt på venstre side sidst i kampen i søndags.
Jeg ved ikke, hvad du ved. Men du reagerer på, at Francu er ude resten af året... og så bliver han ikke solgt.
Det har hele tiden lydt, at han ikke er til salg før til sommer - men du konkluderer at pga. skaden, så bliver han ikke solgt. Og det har du jo læst i artiklen, at han er ude resten af året.
Francu har spillet mange kampe og bidraget med et voldsomt højt niveau siden sæsonopstart i juli. Giv ham en længere julepause, og så er han klar om en måned.
Vi skal kunne sikre 3 point mod Genk og videre avancement i pokalen mod FCN uden Francu på banen.
Vi må dog håbe, at Brumado er fit, for ellers er vi tyndt besat med kun Cho på toppen.