Snak

Mere indhold efter annoncen

FCM-bet: Franculino færdig for i år

ons 10. dec 13:12

Mike Tullberg fortæller, at Franculino ikke kommer i aktion for FC Midtjylland mod Genk og FC Nordsjælland.



Læs hele nyheden her
Så bliver han da helt sikkert til sommer.
Træls for Franculino, godt for mig...
Hvis han er fit i januar, så kan han da sagtens blive solgt?
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
FC Kronen:

Det ved du da ingenting om. Han gik selv fra banen, og der er lang tid til den 31. januar. Klart han ikke bliver brugt i morgen og søndag, men ellers ved vi ingenting. Godt svaret af Tullberg. Og godt at høre, at Billing er klar til i morgen. Han trak lidt på venstre side sidst i kampen i søndags.
Det ved jeg da alt om. Ved du ikke hvem jeg er???
FC Kronen:

Jeg ved ikke, hvad du ved. Men du reagerer på, at Francu er ude resten af året... og så bliver han ikke solgt.

Det har hele tiden lydt, at han ikke er til salg før til sommer - men du konkluderer at pga. skaden, så bliver han ikke solgt. Og det har du jo læst i artiklen, at han er ude resten af året.

Skal jeg vide, hvem du er? Så skriv det ;-)
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Nok nogle købere der trækker følehornene til sig for at vurdere nærmere om knægtens bentøj er skrøbeligt eller hvad det er der sker....
Started as fun, keep it that way.
Francu har spillet mange kampe og bidraget med et voldsomt højt niveau siden sæsonopstart i juli. Giv ham en længere julepause, og så er han klar om en måned.

Vi skal kunne sikre 3 point mod Genk og videre avancement i pokalen mod FCN uden Francu på banen.

Vi må dog håbe, at Brumado er fit, for ellers er vi tyndt besat med kun Cho på toppen.
Cruyff, det er hans første skade i de 3 år, han har været i FCM... er det ikke voldsomt at begynde at snakke om skrøbelige ben?
FCM og Man United.
Er der ikke en tendens til at man ikke længere hører hvilke skader spillere helt konkret har?

Er der gået GDPR-regler i fodbolden også?
Lissau-FCM: Francu var også skadet i efteråret 2024 i en kort periode

Og jeg mener han brugte lidt tid på at komme i form igen efterfølgende.

https://bold.dk/fodbold/stillinger/pokalen/nyheder/lossl-starter-for-fcm-franculino-ramt-af-skade
Annonce