Så lad os tage den for hele sæsonen 19´20
Her er tallene (renset for gratiskamp), Agf 9.600 og fcm 8200 og befolkningsgrundlaget er ca 335.000 i Aarhus og ca 70.000 i Herning-ikast.
Og de tal skulle så vise at Aarhus er en rigtig fodboldby med kæmpe fanbase (19-20 er bedste sportlige sæson for agf siden 1997) og at fcm er uden fans og uden potentiale?? - som blandt andet uvidende boldbrugere og også Mediano adskillige gange har fremturet med.
Det er jo fake news.
Her er tallene (renset for gratiskamp), Agf 9.600 og fcm 8200 og befolkningsgrundlaget er ca 335.000 i Aarhus og ca 70.000 i Herning-ikast.
Og de tal skulle så vise at Aarhus er en rigtig fodboldby med kæmpe fanbase (19-20 er bedste sportlige sæson for agf siden 1997) og at fcm er uden fans og uden potentiale?? - som blandt andet uvidende boldbrugere og også Mediano adskillige gange har fremturet med.
Det er jo fake news.